image_pdfimage_print

اقتدار ایران در دنیا حرف اول را می زند

به گزارش نشریه الکترونیکی نگاه، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در اجتماع بزرگ راهپیمایان ۲۲ بهمن در ارومیه  با بیان اینکه امروز ایران اسلامی بسیار مقتدر است ودر دنیا حرف اول را می زند، گفت: همه مسئولان در مسیر انقلاب برای رفع مشکلات کشور در تلاشند.

حمید رضا حاجی بابایی گفت: امروز ملت ایران اقتدار استقلال و امنیت و آزادی دارد و این امنیت شرایطی ایجاد شده که آمریکا هر هزینه ای برای از بین بردن این امنیت پایدار پرداخت می کند.
وی با بیان اینکه قدرت اول کشور حضور و مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: دشمن بدنبال ایجاد تفرقه و تبلیغ برای عدم مشارکت مردم در انتخابات و در صدد تجاوز به منافع جمهوری اسلامی است.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه  با بیان اینکه حفظ نظام فقط از طریق مردم امکان پذیر است افزود:  مردم با بصیرت و آگاهی در انتخابات حضور پر شور خواهد داشت چرا که حفظ نظام یعنی حضور  و رای مردم در انتخابات .
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی نیز  ضمن تبریک جشن پیروزی انقلاب با بیان اینکه بزرگترین عید ملی، جشن ۲۲ بهمن است، گفت: شعار محوری دهه فجرامسال«جشن ملی، مشارکت پرشور و اینده روشن» اعلام شده که بخشی از این شعار امروز در جشن ملی ۲۲ بهمن محقق شد.
حجت الاسلام آقایی افزود: هدف تحقق مشارکت پرشور در شعار دهه فجر امسال در  انتخابات ۱۱ اسفند ماه است که محقق می شود.
وی بر حضور مردم انقلابی در انتخابات ۱۱ اسفند  ماه تاکید کرد و  گفت: هر قدم و رای ما در انتخابات پیش رو همانند یک بمب اتم به دشمن ضربه می زند.

رقیه هاشم لو