image_pdfimage_print

indexدر دومین روز از پیکارهای فوتسال دسته سه بانوان دانشگاه های آزاد کشور در ارومیه مسابقات فوتسال دسته سه دانشگاه های آزاد اسلامی کشور در ارومیه، بانوان فوتسالیست استان مرکزی با شش گل بر کردستان غلبه کردند.

به گزارش نشریه الکترونیکی نگاه؛  نیمه نخست این بازی با برتری تیم مرکزی همراه بود تا جایی که توانست دو گل را وارد دروازه حریف کرده و از حریف کردستانی خویش پیشی گیرد.

با آغاز نیمه دوم سفیدپوشان کردستان حملات بسیاری را برای جبران گل های از دست رفته انجام دادند اما سودی در پی نداشت و این تیم مرکزی بود که در دقیقه چهارم این نیمه با گل بازیکن شماره ۹ به گل سوم رسید.

در این دیدار تیم مرکزی توانست بازی را شش بر صفر به سود خود به پایان برساند.

تیم های فوتسال بانوان دانشگاه های آزاد اصفهان و خراسان رضوی به تساوی رسیدند

در ادامه  پیکارهای فوتسال دسته سه بانوان دانشگاه های آزاد کشور در ارومیه، اصفهان به دنبال جبران شکست قبلی و خراسان رضوی در پی تکرار پیروزی گذشته خود، رو به روی هم صف آرایی کردند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود مشهدی ها به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی بازی را طوفانی اغاز کرد و حتی می توانست به گل نیز برسد اما دورازه بان اصفهان توپ را مهار کرد.

یاران زرد پوش اصفهانی در ادامه برای رهایی از شکست، حملات بی امانی را بر دروازه حریف ترتیب داده و در ضد حمله به گل رسیدند تا این مسابقات با نتیجه تساوی به پایان برسد.