image_pdfimage_print

imagesفرماندار خوی گفت: مسابقات سراسری فوتسال لیگ جوانان کشور در خوی به مدت یک هفته از ۱۶ شهریورماه باحضور ۶۴ تیم آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نشریه الکترونیکی نگاه از خوی، حسین سیوانی اصل ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: شهرستان  خوی جز ۲۰ شهربزرگ کشور است ولی متاسفانه با توجه به این ظرفیت ها و سابقه تمدنی این شهرستان رشد و توسعه قابل توجهی نداشته است.

وی با بیان اینکه باید با حرکت به جلو خوی را به جایگاه واقعی و در خور شان آن برسانیم، افزود: همکاری و هم افزایی در برنامه های اجتماعی بخصوص برگزاری مسابقات فوتسال جوانان سراسری کشور افتخار بزرگی برای شهرستان است.

سیوانی افزود: برگزاری برنامه های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در شهرستان و ایجاد فضای شور و بانشاط بین مردم و علی الخصوص جوانان، برگزاری این گونه برنامه ها و مسابقات ورزشی را در پر کردن اوقات فراغت جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است.

فرماندار خوی تصریح کرد: این مسابقات با شرکت ۶۴ تیم از سراسر کشور  برگزار و تا ۲۳ شهریور در سه سالن ورزشی دانشگاه پیام نور خوی، شهید چمران و کارگران ادامه می‌یابد و تا به الان ۳۵ تیم به صورت رسمی برای حضور در این مسابقات بصورت کتبی اعلام آمادگی رسمی کردند.

وی گفت: نماینده آذربایجان غربی در این مسابقات تیم شمس خوی خواهد بود که توانسته است در مسابقات جوانان استان به مقام اول استانی برسد.

سیوانی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه باید در صحنه هم بعنوان منعکس کننده و هم ناظر و ناقد باشند افزود: پنج کمیته تخصصی تشکیل شده است که این کمیته‌ها شامل کمیته‌های اجرایی، پشتیبانی، انتظامی، تبلیغات و گردشگری، فرهنگی است و در حین مسابقات اداره میراث فرهنگی و شهرداری‌های خوی و فیرورق مسئولیت برگزاری تور، خوی گردی را در بر عهده خواهند داشت

فرماندار خوی افزود: پاییز امسال نیز خوی میزبان مسابقات جام جهانی کشتی کودک  خواهد بود .