image_pdfimage_print

teb-sobhan-mahsul-1

به گزارش نگاه روز؛ شرکت طب شفای سبحان تولید کننده محصولات چای سینلس است که مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان است . چای سینلس بشدت درحال تلاش است تا خود را در زمره شرکت های مطرح این صنعت در کشور و منطقه قرار دهد  . رویکرد علمی چای سینلس با بهره گیری از آزمایشات معتبر و اصول علمی و استفاده از مشاوران و اساتید صاحب نام بسیار قابل توجه است .  مهمان این مصاحبه آقای اصغر خاتمی مدیر عامل شرکت است که جواب های تعامل برانگیز و اطلاعات جذابی را در مورد چای سینلس ، لاغری و تناسب اندام و .. مطرح نمودند .

دربرخورد اولیه با طب شفای سبحان با چای سینلس مواجه میشویم و شاخص ترین موضوع در خصوص آن چای لاغری سینلس است که توجه را جلب میکند و در بین مصرف کنندگان چای لاغری سینلس بیش از هر محصولی شناخته شده است و با بررسی بسته بندی هیچ عنوان و علامت و یا نمادی از لاغری در آن به چشم نمی خورد در این خصوص چه توضیحاتی دارید ؟

چای لاغری سینلس اولین سئوالی است که همه می پرسند البته چای سینلس محصولات منحصربفرد دیگری هم دارد یکی از آنها مخلوط خاصی از چای سفید با چای سبز است که مورد توجه بالایی قرار گرفته است .ولی طبیعتا لاغری یک جذابیت و کشش خاصی دارد همه دوست داریم خوش لباس باشیم ، دوست داریم تا تناسب اندام داشته باشیم و چالاک باشیم ، همه دوست داریم زیبایی مان را زیر لایه ای از چربی پنهان نداشته باشیم و از همه مهمتر همه میدانند که چربی کم و وزن کم یعنی سلامتی بیشترلذا همه علاقمند هستند تا محصولات لاغری جدید و مفید را بشناسند . با توجه به ارتباط مستقیم سلامتی با اضافه وزن و درصد چربی امروزه زدودن چربی های اضافی و ممانعت از تشکیل توده چربی های اضافی تر به یک ضرورت تبدیل شده   .این علاقه شدید در مصرف کنندگان رفته رفته در مجموعه سینلس به باوری بدل شده است که چای باید لبریز و لب دوز و چربیسوز باشد .  چای سینلس محصولات متعددی دارد که با اهداف غذایی تولید شده اند . ولی همه می دانیم چای سبز را مردم برای استفاده از طعم و عطر و لذت آن نمی نوشند و بی شک همه دنبال خواص بالا و منحصربفرد آن هستند . این چای خواص بسیار و غیرقابل کتمانی دارد مانند کنترل قند خون ، کنترل فشار خون ، خاصیت ضد پیری بواسطه آنتی اکسیدان های با کیفیت آن ، کاهش کلسترول بد خون ، کاهش چربی خون ، افزایش تراکم استخوان بانوان ، لاغری و تناسب اندام و رسیدن به چربیسوزی . چربیسوزی و لاغری پرطرفدارترین موضوعی است که مصرف کنندگان خصوصا بانوان را مایل به مصرف چای سبز میکند ولی چای سینلس طعم بیاد ماندنی و خاصی دارد که روی آن کار شده ، چای سینلس طعم آزاردهنده ندارد و بسیار لذت بخش و مطبوع است . خاصیت چربی سوزی آن به حدی مشهود است که تحقیقات علمی ثابت میکند نوشیدن روزانه چند فنجان از آن موجب افزایش مصرف کالری میشود بدون اینکه کار خاصی انجام دهیم . چای سینلس هم با گیاهان داروئی و طعم دهنده ای که در آن مصرف نموده است موجب گردیده تا آثار سینرژیک هم بر آن افزوده شود . چای سینلس نه به واسطه تبلیغ شرکت بلکه بخاطر آثار مثبت و قابل توجهی که بر لاغری و کاهش وزن می گذارد در بین خریداران معروف شده است . شرکت بعد از اطلاع از این موضوع سریعا یک طرح تحقیقاتی تهیه نمود و به بررسی دلایل این موفقیت در محصولات پرداخت   لذا رضایت مشتری باعث تبلیغ بیشتر و اقبال روزافزون بر این محصول گردید . چای سینلس تحت نظارت کامل ادارات ذیصلاح تولید میشود و چون یک محصول شناسنامه دار است ملزم به رعایت قوانین کشور در حوزه غذا و دارو و … است . یک تولید کننده مجاز و تحت نظارت حق تجویز و ادعا  ندارد . ما تنها تولید کننده ایم و موظف به تولید محصول استاندارد و با کیفیت با لحاظ کامل آیین نامه ها و قوانین هستیم لذا نمی توانیم روی محصول بنویسیم  چای لاغری سینلس  . پزشکان تغذیه باید آنرا تجویز کنند و یا اینکه مشتری خود متقاعد شود که برای چه منظوری باید از یک محصول غذایی استفاده کند و یا نکند . ما بواسطه کار تولیدی مان در عرصه محصولات غذایی هیچ فعالیت و ادعایی در زمینه تشخیص و درمان نداریم . هنر ما تولید با کیفیت و جوابگویی و مشاوره مورد نیاز مشتریان است .

یعنی هیچ تولید کننده مواد غذایی نمی تواند ادعای دارویی بکند ؟

البته نمی توان مطلق فرض کرد چون واحدی که چای سبز و گیاهان داروئی را بسته بندی و تولید میکند با یک واحد که به تولید شکر می پرداز فرق میکند . در نگاه اول هردو تولید کننده مواد غذایی اند ولی این کجا و آن کجا ؟ برچسب گذاری قوانین خاص خودش را دارد و ما هم پایبند آن هستیم .  این مسئله در دارو هم موضوعیت دارد کجا دیده اید روی استامینوفن یا دیفن هیدرامین بنویسند برای درمان بیماری فلان ؟ البته این مربوط به فقط ایران نیست در کشورهای دیگر هم این قانون وجود دارد .

پس چرا خیلی ها از عنوان چای لاغری با صراحت بر روی بسته بندی خود استفاده می کنند ؟

یک واحد تولید کننده شناسنامه دار و معتبرآمده است تا درعرصه تولید بماند ولی برخی سودجو که تولید کننده نیستند و چند صباحی برای کسب سود آمده اند تا بروند و چون چیزی برای از دست دادن ندارند و آشنایی لازم را نیز با قوانین ندارند و اعتبار برایشان موضوعیت ندارد هر کاری میکنند . شاید فردا کارهای دیگری هم بکنند و لاجرم باید در مقابل نهادهای نظارت کننده پاسخگو باشند و این نکته ای است که بشدت در مجموعه چای سینلس از آن پرهیز میشود . مادنبال کیفیت و احترام به مشتری هستیم .

چرا وزن خاصی را برای لاغری تضمین نمی کنید مثلا نمی نویسید با چای لاغری سینلس در ماه حداقل ۸ کیلو وزن کم کنید و لاغری شوید  ؟

این هم یکی از موار تخلف است . شرایط ژنتیکی ، کاری و شغلی ، سن ، جنس و تاهل وموارد پرتعداد دیگر بر وزن دخیل هستند مگر میشود کاهش وزن را برای همه در یک حد تضمین کرد ؟این موارد در حیطه اختیارات و وظایف تولید کننده نیست . چای سینلس هیچگاه تن به تضمین های نا معتبر نمی دهد . متاسفانه مصرف کنندگان هم از سر نا آگاهی برآن دامن میزنند اولین سئوال یک خانم در خرید محصول لاغری این است : ببخشید آقا تضمینیه ؟؟؟ و تنها منتظر شنیدن بلی است بدون اینکه فکری به ضمانت اجراء آن کنند  . به نظر بنده یک امر بی مورد و تنها صرف فروش است  .  چای سینلس بواسطه کیفیت بالا و اصالت محصول  و رضایتمندی مشتری آنقدری فروش و طرفدار دارد تا به این مسائل متوسل نشود . همه ما شنیده ایم مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید .. نوشتن این تیتر بر روی محصول یا تبلیغ در شان ما  و مصرف کننده آگاه نیست .

ترکیبات چای سینلس چیست ؟

چای سینلس ترکیبات مختلفی دارد مانند چای سبز با زیره سیاه ، اسطوخودوس ، بهارنارنج ، رازیانه ، قهوه سبز و چای سفید است . چای سبز یک گیاه معجزه گر است که تحقیقات علمی بسیار سطح بالایی بر روی آن انجام گرفته است که تایید کننده خواص چربیسوزی و کاهش وزن آن است . ولی نکته جالب توجه و منحصر بفرد چای سینلس در ایجاد فرمولاسیون هایی با ویژگی تشدید اثر( سینرژی ) است . تعریف سینرژی در علوم بسیار جالب است یعنی اگر تک تک گیاهان و چای سبز را جدا از هم استفاده کنیم و اثر آنها را بر انسان بسنجیم مثلاعدد ۱ ، ۴ ، ۶ ، ۸  بدست می آید ولی در صورتیکه با نسبت های سنجیده شده آزمایشگاهی آنها را با چای سبز اختلاط کنیم اثر آنها بیش از عدد مجموع خواهد شد مثلا خواهد شد   ۱۴= ۲+۷   . منحصربفرد بودن چای سینلس بر داشتن آثار سینرژیستی فوق العاده است که در اثر تحقیقات سلولی و ملکولی ثابت شده  است . چای سینلس ظرفیت آنتی اکسیدانی خون رابه شکل قابل ملاحظه ای بالا میبرد .

مکانیسم لاغری با چای لاغری سینلس چیست  و روش مصرف چای سینلس چگونه است ؟

چاس سینلس را بمدت ۱۰ الی ۱۲ دقیقه کاملا بگذارید تا دم بکشد . این شکل مصرف نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی باعث میشود متابولیسم بالاتری داشته باشید و چربی بیشتری بسوزانید . این یک اصل است که در شرایط شکم خالی بهترین آثار را بر چربیسوزی  دارد . با چای سینلس اعصابی آرام خواهید داشت و در آرامش حاصل از آن یقینا از پرخوری عصبی بدور خواهید بود . چای سینلس می تواند موجب شود تا در مسیر لاغری تان آنتی اکسیدان بیشتری دریافت کنید و شادابی و نشاط قابل توجهی داشته باشید . چای سینلس از تجمع چربی جلوگیری میکند و از افزایش بیشتر ذخایر چربی ممانعت میکند . چای سینلس اشتها را کنترل میکند و یک تسریع کننده و کمکی برای ایجاد تناسب اندام بدون عوارض جانبی برایتان است . شما در حین مصرف چای سینلس همواره مطمئن هستید واحد ارتباط مشتری  با گشاده روئی و تواضع منتظر منتظرتان است تا جوابگوی سئوالاتتان باشد .

لاغری و کاهش وزن اصولی که به آن اشاره دارید چه مشخصاتی دارد و جایگاه چای سینلس در لاغری چگونه است  ؟

لاغری یک مقوله بظاهر ساده و در باطن بسیار تخصصی و کاملا مرتبط با سلامتی و کیفیت زندگی است . لاغری را باید به آرامی آغاز کرد و هدف کاهش توده های چربی باشد . از روشهایی که آب بدن را کاهش میدهند باید دوری نمود . اسهال آورها که الکترولیت های بدن و مینرال ها را تخلیه میکنند باعث آسیب های سنگین بر سلامتی میشوند . لاغری سریع و آسان وجود ندارد . لاغری باید از سرعت منطقی برخوردار باشد و چای سینلس طرفدار لاغری اصولی با سرعت منطقی است . کاهش حجم و وزن توده چربی استانداردهای خاصی دارد و بیش از یک مقدار تعیین شده نه امکان دارد و نه بدون ضرر است . گرسنگی و تنش های غذایی خود موجب استپ کردن وزن است . لاغری موضوعی نیست که ارزش از دست دادن سلامتی را در قبال آن پرداخت نمود . کاهش غذا باید تدریجی باشد ، افزایش تحرک و ورزش باید با مرور زمان انجام شود . در کنار رفتار منطقی که به اصلاح سبک زندگی بیانجامد چای سینلس می تواند رفیقی بسیار با اطمینان در کاهش وزند و لاغری باشد . لاغری با چای سینلس در کناراصلاحات تدریجی سبک زندگی می تواند شما را از شر چربی های اضافی که زیبایی های خدادادی شما را پوشانده است راحت کند .

چای سینلس یک همراه برای علاقمندان لاغری است که اصول علمی تغذیه و کاهش وزن را رعایت کنند و از آن هم بعنوان کمکی و سرعت بخش استفاده کنند . چای سینلس بشما نمی گوید بدون اصلاح سبک غذایی و زندگی می توانید تنها با نوشیدن چای لاغر شوید . نمی توان هم پر خوری کرد و هم اصول تغذیه را رعایت نکرد و هم تحرک نداشت و هم چای سینلس را خورد و هم لاغر شد . بر روی سایت ما مطالب زیادی در مورد اصلاح سبک زندگی وجود دارد که بسیار قابل استفاده و مفید است  . (TEBCO.IR   )

از کجا می توان به اصالت کالای غذایی مثل چای سینلس پی برد ؟

یکسری مشخصات عمومی نشان دهنده اصالت کالا است مانند بارکد ملی کالا از بعد اقتصادی محصول  و نیز شماره پروانه بهداشتی ساخت با آرم سازمان غذا و دارو که الزاما همه محصولات داشته باشند و از نهاد های صادرکننده کاملا قابل استعلام و رهگیری است . چای سینلس هم یکسری شاخص های اصالت اختصاصی دارد که یکی از اصلی ترین آن ها هولوگرام با نقش برند سینلس است که بر روی تمامی محصولات تولیدی مان موجود است لذا سینلس را بدون هولوگرام رسمی شرکت نخرید .

آخرین صحبت شما با مخاطبان چیست ؟

بنده تنها آرزوی سلامتی و تندرستی و بعد تناسب اندام به علاقمندان لاغری دارم و توصیه میکنم همواره اصالت محصولات غذایی را بررسی کنند تا با حفظ سلامتی شان از مواهب و زیبایی هایی که خدا در زندگی قرار داده بیشتر بهره مند شوند . سلامتی و تندرستی ارزشمند تر از آن است که به قیمت لاغری آن را از دست داد لذا چای سینلس لاغری معقول و اصولی را توصیه میکند .