image_pdfimage_print

او خاطرنشان کرد: اجرای طرح برق امید با روش‌های مختلفی مانند پیامک، نصب بنر در سطح شهر، رسانه‌ها و فضای مجازی به طور گسترده به تمامی مشترکان  اطلاع‌رسانی شده است و مشترکان با روش‌های اعلام شده می‌توانند از وضعیت دسته‌بندی خود در طرح برق امید مطلع شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق  تصریح کرد: وزارت نیرو با اجرای طرح برق امید از طریق تشویق مشترکان خانگی کم مصرف به دنبال پایه‌ریزی فرهنگ صحیح مصرف برق می‌باشد.

او افزود: با توجه به اهمیت بحث انرژی در کشور امیدواریم تمامی مردم همانند گذشته همکاری مطلوبی در اجرای هر چه بهتر این طرح داشته باشند و مشترکان خوش مصرف و پرمصرف با رعایت دستورالعمل‌های ساده به گروه‌های پایین‌تر مصرف منتقل شوند.